Nejnovější
- Kytice – samotvrdnoucí hmota
- Květiny – papírová mozaika
- Brouci – malování s fólií
- Větrný mlýn
- Květiny – kreslení na alobal
- Ptáček – papírová mozaika
- Květiny – vodové barvy
- Monochromatický motýl
- Květinová zahrada
- Tulipány – otisk hedvábného papíru
- Ptáčci z krepových ruliček
- Horká čokoláda s marshmallows
Známí malíři
-
Op Art
-
Op-art s barevnými kruhy
-
Vesmír – op art, symetrie
-
Barevná op art srdce
-
Op-art hraní
-
Op-art a CD
-
Op-art koule
-
Rovinné obrazce a op art
-
Op art srdce
-
Op art kreslení
-
Op art stromek
-
Op art zvířata
-
Op art strom – skupinová práce
-
Tři hadi - op art
-
Op art s pavoukem
-
Op art v komplementárních barvách
-
Op art ve stylu H. Matose
-
Op art kruhy a paprsky
-
Ruka – op art
-
Op art paprsky
-
Kreslíme op art
-
Op art
-
-
Pop Art
-
Podzim ve stylu Burtona Morrise
-
Ovoce ve stylu Romera Britta
-
Ovoce ve stylu Burtona Morrise
-
Podzimní pop art listy
-
Pop art jablko, otisk
-
Pop art jahoda
-
Pop art smajlík
-
Pop art kočka, pes …
-
Pop-art tulipány
-
Ovoce a zelenina v pop art stylu
-
Pop art sněhové vločky
-
Kuřata ve stylu Andy Warhola
-
Listy v zářivých (pop art) barvách
-
-
Známí malíři
-
Sněhulák ve stylu Pabla Picassa
-
Koláž ve stylu Reggieho Laurenta
-
Podzimní velryba
-
Strom ve stylu Chucka Close
-
Horkovzdušný balon ve stylu V. Kandinského
-
Velikonoční zajíček ve stylu R. Britta
-
Podzimní strom ve stylu V. Kandinského
-
Kukuřice ve stylu V. Kandinského
-
Srdce ve stylu Pieta Mondriana
-
Strašák ve stylu A. Andrewsové
-
Ovoce ve stylu Ch. Close
-
Jarní motivy ve stylu J. Starkové
-
Portrét ve stylu P. Mondriana
-
Krajina ve stylu F. Hundertwassera
-
Geometrické město ve stylu Paula Kleea
-
Ve stylu Gastona Chaissaca
-
Jaro ve stylu Romera Britta
-
Pavučina ve stylu Pieta Mondriana
-
Ptáček ve stylu Eliny Lorenz
-
Hrušky ve stylu Charleen Martin
-
Koláž ve stylu Hanocha Pivena
-
Zátiší s květinami - koláž
-
Zvířata ve stylu Chucka Close
-
Zátiší ve stylu P. Cézanna – otisk
-
Strom ve stylu G. Klimta
-
Art brut - Jean Dubuffet
-
Kočka ve stylu G. Klimta
-
Portrét ve stylu Chucka Close
-
Havran – koláž
-
Svět plný barev
-
Mozaikování podle M. C. Eschera
-
Portrét ve stylu Jamese Rizzi
-
Koně ve stylu Laurel Burch
-
Zvířata ve stylu Pieta Mondriana
-
Kosí bratři – Ivo Šedivý
-
Rákosníček podle Z. Smetany
-
Blízké a vzdálené kruhy ve stylu Marlene Healey
-
Otočené kruhy ve stylu S. Delaunay
-
Srdce ve stylu Burtona Morrise
-
Slon Elmer – koláž z hedvábných papírů
-
Kráva ve stylu Jeana Dubuffeta
-
Krajina ve stylu Heather Galler
-
Kruhy ve stylu S. Delaunay
-
Mrakodrapy ve stylu Paula Brenta
-
Kreslení s nůžkami ve stylu Henriho Matisse
-
Květy ve stylu Georgie O’Keefe
-
Motýli ve stylu Petera Callesena
-
Vzorované hrnečky ve stylu Heather Galler
-
Kočka z džungle ve stylu Debi Hubbs
-
Kočky ve stylu Rosiny Wachtmeister
-
Krajina podle Sandry Willard
-
Srdce ve stylu Kathy Kromer
-
Labutí jezero
-
Ve stylu Alberta Cerriteno
-
Ve stylu Gustava Klimta
-
Ve stylu Jamese Rizzi
-
Zvířata ve stylu Laurel Burch
-
Zvířátka z geometrických tvarů – Romero Britto
-
V ZOO s Yuko Lau
-
Zimní krajina ve stylu Teda Harrisona
-
Žirafa, zebra a strom – koláž ve stylu Henriho Matisse
-
Jaro – papírová batika
olejové pastely voskové pastely
Materiál a pomůcky
balicí papír např. A4
tužka
olejové nebo voskové pastely
ořezávátko na pastely
modrý inkoust do plnicích per + štětec
papírové utěrky, noviny
Provedení
Balicí papír si nastříháme na požadovanou velikost.
Načrtneme si obrázek s jarní tematikou.
S pastely vyplníme celou plochu papíru.
Na pastely tlačíme. Je-li potřeba, hrot pastelu si upravíme s ořezávátkem.
Opadané kousky pastelů odstraňujeme s kouskem papírové utěrky.
Při vybarvování nepoužíváme černý pastel.
Pokud chceme některé linky zvýraznit, použijeme permanentní fix.
Pozadí vybarvujeme se světlými barvami, aby výsledný obrázek nebyl
příliš tmavý.
Na druhé ukázce jsou kontury obtažené s permanentními fixy.
Obrázek je vybarvený s voskovými pastely.
Papír zmuchláme do koule s obrázkem uvnitř, rozložíme a z rubové strany ho uhladíme.
Narovnaný obrázek přemalujeme inkoustem tak, aby se barva dostala do všech prasklin.
Přebytečný inkoust odsajeme s papírovou utěrkou.
Suchý obrázek vložíme mezi noviny (rubovou stranou nahoru), přežehlíme
a hned vyndáme, aby se rozehřátý vosk nepřilepil na noviny.