Známí malíři
-
Op Art
-
Op-art s barevnými kruhy
-
Vesmír – op art, symetrie
-
Barevná op art srdce
-
Op-art hraní
-
Op-art a CD
-
Op-art koule
-
Rovinné obrazce a op art
-
Op art srdce
-
Op art kreslení
-
Op art stromek
-
Op art zvířata
-
Op art strom – skupinová práce
-
Tři hadi - op art
-
Op art s pavoukem
-
Op art v komplementárních barvách
-
Op art ve stylu H. Matose
-
Op art kruhy a paprsky
-
Ruka – op art
-
Op art paprsky
-
Kreslíme op art
-
Op art
-
-
Pop Art
-
Valentýnská pop-artová srdce
-
Podzim ve stylu Burtona Morrise
-
Ovoce ve stylu Romera Britta
-
Ovoce ve stylu Burtona Morrise
-
Podzimní pop art listy
-
Pop art jablko, otisk
-
Pop art jahoda
-
Pop art smajlík
-
Pop art kočka, pes …
-
Pop-art tulipány
-
Ovoce a zelenina v pop art stylu
-
Pop art sněhové vločky
-
Kuřata ve stylu Andy Warhola
-
Listy v zářivých (pop art) barvách
-
-
Známí malíři
-
Sněhulák ve stylu Keitha Haringa
-
Kočka ve stylu R. Kurilla
-
Hroch ve stylu Melanie Mikecz
-
Pod hladinou s P. Mondrianem
-
Sněhulák ve stylu Pabla Picassa
-
Koláž ve stylu Reggieho Laurenta
-
Podzimní velryba
-
Strom ve stylu Chucka Close
-
Horkovzdušný balon ve stylu V. Kandinského
-
Velikonoční zajíček ve stylu R. Britta
-
Podzimní strom ve stylu V. Kandinského
-
Kukuřice ve stylu V. Kandinského
-
Srdce ve stylu Pieta Mondriana
-
Strašák ve stylu A. Andrewsové
-
Ovoce ve stylu Ch. Close
-
Jarní motivy ve stylu J. Starkové
-
Portrét ve stylu P. Mondriana
-
Krajina ve stylu F. Hundertwassera
-
Geometrické město ve stylu Paula Kleea
-
Ve stylu Gastona Chaissaca
-
Jaro ve stylu Romera Britta
-
Pavučina ve stylu Pieta Mondriana
-
Ptáček ve stylu Eliny Lorenz
-
Hrušky ve stylu Charleen Martin
-
Koláž ve stylu Hanocha Pivena
-
Zátiší s květinami - koláž
-
Zvířata ve stylu Chucka Close
-
Zátiší ve stylu P. Cézanna – otisk
-
Strom ve stylu G. Klimta
-
Art brut - Jean Dubuffet
-
Kočka ve stylu G. Klimta
-
Portrét ve stylu Chucka Close
-
Havran – koláž
-
Svět plný barev
-
Mozaikování podle M. C. Eschera
-
Portrét ve stylu Jamese Rizzi
-
Koně ve stylu Laurel Burch
-
Zvířata ve stylu Pieta Mondriana
-
Kosí bratři – Ivo Šedivý
-
Rákosníček podle Z. Smetany
-
Blízké a vzdálené kruhy ve stylu Marlene Healey
-
Otočené kruhy ve stylu S. Delaunay
-
Srdce ve stylu Burtona Morrise
-
Slon Elmer – koláž z hedvábných papírů
-
Kráva ve stylu Jeana Dubuffeta
-
Krajina ve stylu Heather Galler
-
Kruhy ve stylu S. Delaunay
-
Mrakodrapy ve stylu Paula Brenta
-
Kreslení s nůžkami ve stylu Henriho Matisse
-
Květy ve stylu Georgie O’Keefe
-
Motýli ve stylu Petera Callesena
-
Vzorované hrnečky ve stylu Heather Galler
-
Kočka z džungle ve stylu Debi Hubbs
-
Kočky ve stylu Rosiny Wachtmeister
-
Krajina podle Sandry Willard
-
Srdce ve stylu Kathy Kromer
-
Labutí jezero
-
Ve stylu Alberta Cerriteno
-
Ve stylu Gustava Klimta
-
Ve stylu Jamese Rizzi
-
Zvířata ve stylu Laurel Burch
-
Zvířátka z geometrických tvarů – Romero Britto
-
V ZOO s Yuko Lau
-
Zimní krajina ve stylu Teda Harrisona
-
Žirafa, zebra a strom – koláž ve stylu Henriho Matisse
-
Medvěd - zimní spánek
(Námět: Teachers Pay Teachers)
Medvěd hnědý (Ursus arctos) je medvědovitá šelma a jediný zástupce své čeledi, který se vyskytoval a vzácně i vyskytuje na území České republiky.
Chování
Medvědům je často připisována noční aktivita, ale nejaktivnější jsou ráno a brzy večer, při východu a západu slunce, a po zbytek dne obvykle odpočívají v hustém porostu. Studie také ukázaly, že medvědi mohou být aktivní nakonec v kteroukoli denní či noční hodinu, přičemž jedinci, kteří žijí v blízkosti lidí, jsou nejaktivnější v noci, a to ze strategických důvodů, aby se vyhnuli riziku střetu s člověkem. Většinu času tráví sháněním a konzumací potravy. V létě a na podzim mohou až zdvojnásobit svou hmotnost, aby přežili zimu. V nejchladnějších měsících jsou relativně letargičtí, ukrývají se na bezpečném a klidném místě a žijí z tukových zásob. Jako brlohy mohou sloužit jeskyně, kořeny a duté kmeny stromů, díry ve svahu, hromada balvanů nebo jen nakupená hromada chrastí. Vnitřek brlohu si vystýlají mechem nebo větvičkami.
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Medvěd_hnědý - výňatek
Materiál a pomůcky
kreslicí karton A4
kancelářský papír A4, A5
tužka, guma, černý permanentní fix
pastelky, anilinové vodové barvy + štětec
bílá, hnědá, okrová temperová nebo akrylová barva + paleta + kousek silnějšího kartonu
černý prašný (suchý) pastel + vatová tyčinka
staré noviny
nůžky, lepidlo
vytištěná omalovánka medvěda pro mladší děti
Provedení
Kancelářský papír A4 si položíme na šířku a nakreslíme jeskyni (kopec).
Jeskyni vystřihneme, zmuchláme, rozložíme a uhladíme rukou.
Jeskyni položíme na noviny a nabarvíme šedou barvou. Můžeme přidat i trochu hnědé.
Suchou jeskyni nalepíme na čtvrtku. Po nalepení odstřihneme přesahující asi 0,5 cm
proužek čtvrtky, aby podkladová čtvrtka byla zároveň s jeskyní.
S černou pastelkou si vyznačíme velikost jeskyně - brlohu.
Na dno brlohu natiskneme s kouskem kartonu větvičky a opět necháme uschnout.
Kreslení spícího medvěda
Papír A5 si položíme na šířku.
Nakreslíme kulatou hlavu s čumákem a tlamou.
Dokreslíme uši a zavřené oči.
Nakreslíme tlapu s drápy a druhou tlapu, která je částečně schovaná.
Dokreslíme zavalité tělo.
Vygumujeme všechny nepotřebné čáry.
Medvěda vybarvíme s hnědou anilinovou barvou.
Po zaschnutí obtáhneme obrysy s jemným černým fixem a medvídka pečlivě vystřihneme.
Krajina – kreslení s pastelkami
Světle modrou pastelkou si načrtneme napadanou vrstvu sněhu. Nakreslíme stromy.
Vzdálenější stromy kreslíme světlejší. Vybarvíme oblohu.
Barevná neboli vzdušná perspektiva
Vzdušná perspektiva je jedním z klíčových prvků, zásadním způsobem ovlivňujících vnímání prostoru v krajině. Díky tomuto jevu vypadají jednotlivé objekty různě vzdálené. Tento vjem způsobuje rozdílné množství atmosféry, které se mezi námi a pozorovanými objekty vyskytuje. Čím větší vzdálenost, tím větší množství atmosféry objekt překrývá. Podle toho pak objekt víceméně přejímá i její charakter, tedy barvu, odstín, lehkost. Proto se objekty více v dáli jeví světlejší, méně kontrastní, barevně podobnější aktuální obloze.
Zdroj: http://malujemesusmevem.cz/2015/11/20/perspektiva-a-jak-na-ni/ - výňatek
Dokončení
Do brlohu rozetřeme černý prašný pastel.
Přilepíme spícího medvídka.
S bílou temperovou barvou a tenkým štětcem namalujeme sníh na stromech.
Omalovánka
https://cz.pinterest.com/pin/3448137208140007/
Jak nakreslit spícího medvěda